Pagini

vineri, 4 octombrie 2013

Din cufarul cu bijuterii

Am gasit ceva tare frumos printre bijuteriile mele, ma refer la cele facute de mine. Abia astept sa le port...trebuie gasita insa o varianta casual elegant, zic eu. Colierul asta are o poveste mai aparte..am fost la un pas sa il vand de mai multe ori. Dar nu m-am indurat niciodata. Imi amintesc o faza de la un eveniment, la care am fost prin mai. Vine o doamna (elegant spus!). Neelegant, o tanti. Zice: "Am un botez si vreau ceva verde...uite asta!" Ochii ei fug de la bijuterie la individul care o insotea. " E frumos asa...sclipicios!", zice el. Simt ca mi se urca sangele in cap. Cum naiba sclipicios!:(( Eu fac chestii sclipicioase! Urmeaza o discutie savanta despre calitate, materiale, moda, trend. Usor, usor, ma lasa nervii. Marletii, care vor sa para instariti, intreaba in final de pret, asa, din varful buzelor! "E scump tare", raspund inciudata si le dau un pret astronomic de-a binelea. Ma privesc cu dispret, dansa ar lasa de-o parte fata de doamna, e gata sa dea cu  geanta, dar e lume si deh..se uita. "Hai de aici!", maraie el ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu